Friday, September 18, 2009

Soooo Cute!

Posted by sarahnajihah at 2:23 PM
Kamu semua tahu tak yang raya dah nak dekat? 2hari je lagi. Banyak tau orang kasi makanan kat saya. Yang pertama, jiran saya iaitu Mak Cik Idah. Yang kedua Pak Cik Joey. Yang last Amal dengan bibik dia. Hehe. Sesiapa yang baca ni, Amal tu kawan baik saya. Walaupun kemungkinan Amal 3 Pintar tahun depan dan kami tak sama kelas, dia tetap kawan baik saya. Kita ada geng, namanya Soooo Cute! Ada tiga orang je.



Saya dah ada tiga diari, Ana Muslim, Friend Bear & Strawberry Shortcake. Ooops lupa pulak nak give name geng Soooo Cute:

1. Amal Syarah
2. Radin Dafina
3. Sarah Najihah

Saya dengan Amal rapat hubungannya tapi saya last name. Benci, benci. Oh my name is Sarah. Cakap Bahasa Inggeris pulak, good good.

Puasa tak boleh marah-marah tau. Saya nak ucap

Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin!

0 comments on "Soooo Cute!"

Post a Comment

 

Diari Cahayaku (^^,) Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez