Sunday, April 19, 2009

Hari ini...

Posted by sarahnajihah at 12:35 AM

Assalamualaikum semua yang melihat blog saya. 

ini kali pertama saya menulis di dalam blog saya sendiri. dan hari ini kakak saya, kak farizai akan balik rumah saya. hari ini saya menonton tv rancangan Cahaya Berbisik. cerita itu moralnya buat baik dibalas baik, buat jahat dibalas jahat. dan mimpi itu hanya mainan tidur. tetapi kadangkala mimpi itu benar. 

nak tahu tak,siapa yang bantu saya buat blog ini? hi(3x).. itu pun tak tahu. kakak sayalah, kak sajidah. kakak saya ada dua orang. oh terlupa pulak nak kenal kan diri saya. eh,nantilah saya ngantuk ni.

em... mana kakak (farizai) saya ni, tak balik balik lagi ni, kakak saya duduk kat KL dalam perjalanan nak balik ke rumah di Johor Bahru. Saya duduk di rumah Johor Bahru. 

Assalamualaikum... Sekian terima kasih. 

6 comments on "Hari ini..."

Sajida on April 19, 2009 at 1:42 AM said...

nak jadi org first komen. hehe... terima kasih menyebut namaku di blogmu. hihihi..

Semoga terus menulis dan jadi serikandi kecil islam. amin!

sarahnajihah on April 19, 2009 at 7:10 PM said...

elleh,dekat dekat pun nak comment heh!!!!

FadBaha on April 20, 2009 at 3:40 PM said...

pe la mijida ni..tido sebilik pun nak komen..=p
salam mijiha..selamat berblog..hee

sarahnajihah on April 22, 2009 at 12:36 AM said...

salam. terima kasih baca blog saya ni.

Sajida on April 22, 2009 at 1:02 AM said...

isk3... hampeh la najiha ni. huk3... fad, tido sebilik pun, time tido tak sama. time bangun pun tak sama. hak3

Najwa on June 2, 2009 at 12:12 AM said...

Salam,ni Najwa,cantiknya blog awak!!I love your blog!!

Post a Comment

 

Diari Cahayaku (^^,) Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez