Sunday, April 19, 2009

tentang saya

Posted by sarahnajihah at 6:16 PM

hish,12.30 malam kakak baru sampai kat rumah sendiri.da la orang ngantuk ni.hihi.. lepas anak saudara yang comel itu dah balik kan,nak tahu tak lepas tu ape jadi??? abang saya ambil budak yang comel tu kan,lepas tu kan,saya merajuk.

oh,lupe pulak saya nak kenal kan diri,

Nama saya: Nur Sarah Najihah Zulkafli

Umur: 8 Tahun

Tarikh lahir: 01112001

Tempat lahir: Hospital sultanah aminah johor bahru

Air kegemaran: air apple

Makanan kegemaran: mihun sup

Abang: 4 orang

kakak: 2 orang

alamat:palas14,johor.dua dua,kakak saya garang macam harimau,saya pun garang tau... ba... !!! mesti awak takut.

7 comments on "tentang saya"

izuqila on April 20, 2009 at 1:23 PM said...

alololo....comelnye blog bdk cumel nih!! thehe...(^_^)

Anonymous said...

jiha!!!!ni kwn kak dah..kak wani..kenal?kakak ammar..hehe..comel la blog jiha..hehe

sarahnajihah on April 22, 2009 at 12:37 AM said...

terima kasih kerana lihat blog saya ni.

sarahnajihah on April 22, 2009 at 12:38 AM said...

kenal kak wani. terima kasih. blog ni saya buat sendiri tau.

izuqila on April 23, 2009 at 12:01 PM said...

yeke..kak dah kate die buatkn? hehe..

Sajida on April 23, 2009 at 6:02 PM said...

hehe... maksud dia, dia yang pilih sume layout kat blog ni.

Anonymous said...

jiha memang pandai...hehe..cute lak tuh ^-^

Post a Comment

 

Diari Cahayaku (^^,) Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipiet Templates Image by Tadpole's Notez